Želví Příběhy a Týmové Triumfy na Bali. Inspirujte se.

 Srdečné pozdravy z Bali, Indonésie


Včera byl Den nezávislosti Indonésie. Před 78 lety byla Indonésie rozmanitou nizozemskou sbírkou míst, dlážděných dohromady krvavým dobýváním za krvavým dobýváním. Velmi odlišná místa táhnoucí se velmi dlouhou cestou v řetězci ostrovů. Ostrovy různých kultur, náboženství, jazyků. Někteří tomu říkali nemožná země. Více níže. Minulý týden jsem vám vyprávěl o některých moderních problémech, kterým zde čelíme, a příběhu o posledním řemeslníkovi. Pokud jste to nestihli, můžete to dohnat zde. Na Bali máme Tým Digitálního Marketingu, pravidelní čtenáři budou vědět, jak jsme si s Tomasem a Raulem koupili plážový bar.. a založili tým.. nyní s 15 silnými členy.


Zde jsou. 
Takže Debbie (na obrázku vpravo nahoře) si myslela, že by bylo dobré uspořádat regionální soutěž v kostýmech den před Dnem nezávislosti. Jednu hodinu ráno předváděli kostýmy, postavili se a vysvětlili kostým a pak nás nějakým způsobem pobavili. Náš tým je velmi různorodý a pochází ze všech částí Indonésie a ukázalo se, že mají mnoho talentů. Jeden po druhém s Ringem, Raulem, Madem (náš manažer exportu) a mnou jako porotci typu X factor jsme hodnotli výkony které předvedli. Monology, tance, vyprávění a komedie... to vše s velkým humorem a nadšením.

Pak zpátky do práce... vážná věc marketingu... na konci dne po práci... Debbie organizovala hry na zahradě. Pak podpořit místní charitu, která chrání želvy v moři. Dovolte mi vysvětlit.. Populace želv v moři kolem Bali klesá - spousta problémů, většinou souvisejících s turistikou. Dospělé želvy v noci lezou po plážích a kladou vajíčka do písku. Plážoví psi je žerou, turisté na nich nechtěně stojí... No, děje se spousta věcí a v jednu chvíli se jen 1 % vylíhnoucích se želv vrátilo do moře. Tato Charita tedy vyhledá čerstvě snesená vejce, opatrně je přenese do bezpečného líhně a pak v klidnou dobu, kdy jsou dobré podmínky, jsou želví mláďata vypuštěna zpět do moře. Získávají finanční prostředky tím, že umožňují podporovatelům tyto želvy vypouštět. Takže jsme chtěli vypustit 78 želv, jednu za každý rok nezávislosti, ale měli jen 50, takže to bylo symbolických 78....



Pak zpět do kanceláře oznámit rozhodnutí porotců, nejlepší kostým, nejlepší zábavu atd.. každý nakonec dostal cenu. Poté, co jsme si nechali dovézt jídlo z místní restaurace, levné, ale velmi dobré, párty pokračovala. Ke konci jsem měl pocit, že jsem celý tým poznal mnohem lépe a také jsem lépe porozuměl Indonésii. Země tvořená velmi odlišnými kulturami, které se spojily dohromady, to skutečně umožnila. Otec zakladatel Indonésie měl obtížný úkol svázat tuto podivnou skupinu národů dohromady. Přišli s pěti zásadami, nejdůležitějšími: Jednota v rozmanitosti. A stal se sloganem země. Byla to krvavá a obtížná cesta s nepokoji a smrtí v živé paměti. Navzdory tomu (nebo kvůli tomu někteří argumentují a díky získaným lekcím) země dospěla v jedno z nejpřátelštějších, nejrespektovanějších a nejmírumilovnějších míst na světě. Jsem hrdý na to, že jsem zosobněný v našem různorodém týmu zde na Bali. A oslavujeme po svém v předvečer Dne nezávislosti.


Mezitím jsem přes všechno to vzrušení měl super práci. Dnes ráno jsem si byl na čínském konzulátu v Denpasaru vyzvednout pas s čínským vízem. Takže teď můžu dělat své cestovní plány. Krátce mám prezentaci od vývojového týmu. Na nové verzi našeho webu a backendu se pracuje, měla by nás posunout na další úroveň. Dnes odpoledne mám ke schválení tři sady vzorků od tří dodavatelů... dnes večer (evropského času) mám online schůzky. Tak jděte všichni. A... Příští týden budu na další části této cesty do Indie.

Takže od různých marketingových týmů... mise na záchranu želv a řemeslníci z Indonésie... to všechno se děje tady. Ale slyšel jsem, že se ptáte... Co se z toho může naučit obchodník s dárky jako já? Zeptal jsem se té veselé chytré věci s AI... a...

Utužování týmu a rozmanitosti: Stejně jako tým digitálního marketingu na Bali našel sílu ve své rozmanitosti, majitel obchodu se suvenýry ve Spojeném království může podporovat různorodý a jednotný tým. 
Různé perspektivy a talenty mohou vést k inovativnímu kurátorství produktů a kreativním marketingovým strategiím. 
Poutavé akce: Soutěž o kostýmy a charitativní akce podtrhují důležitost poutavých akcí pro interakci se zákazníky. Pořádání tematických akcí nebo spolupráce může přilákat návštěvnost, vytvořit rozruch a zlepšit celkový zážitek z nakupování. 
Charitativní úsilí: Podpora věci, jako je charitativní organizace na ochranu želv, nejenže pozitivně přispívá komunitě, ale také spojuje podnikání se společenskou odpovědností. Partnerství s místními charitativními organizacemi může podpořit dobrou vůli a přilákat společensky uvědomělé zákazníky. Integrace online a offline: Zmínka o online schůzkách, vývoji webových stránek a vylepšení backendu připomíná majitelům obchodů se suvenýry, aby si udržovali silnou online přítomnost. Uživatelsky přívětivé webové stránky a efektivní online marketingovou strategii doplňují úsilí kamenného obchodu. Zapojení zákazníků: Aspekt vyprávění příběhů zdůrazňuje hodnotu poutavého obsahu. Sdílení příběhů ze zákulisí, zákaznických recenzí a popisů produktů může prohloubit vztahy se zákazníky a učinit zážitek z nakupování osobnějším. 
Jednota v rozmanitosti: Koncept „Jednota v rozmanitosti“ ze základních principů Indonésie může majitelům obchodů se suvenýry ve Spojeném království připomínat, aby se starali o širokou zákaznickou základnu. Nabídka rozmanitého sortimentu produktů, které uspokojí různé chutě, preference a příležitosti, může zvýšit prodej. 
Vyvažování práce a zábavy: Kombinace práce a zábavy ukazuje, jak důležité je nacházet radost na obchodní cestě. Začlenění prvků zábavy a vášně do obchodního přístupu může přispět k pozitivnímu pracovnímu prostředí a zákaznické zkušenosti.

Wow...cítíte se inspirováni?

Přeju Vám krásný víkend.

Více informací další týden z Indie!

David

Comments

Popular posts from this blog

Bylo to před 20 lety...

Plakáty “Věřte Mi“

Balinejský Dětský Domov