Želví Příběhy a Týmové Triumfy na Bali. Inspirujte se.
Srdečné pozdravy z Bali, Indonésie
Zde jsou.
Takže Debbie (na obrázku vpravo nahoře) si myslela, že by bylo dobré uspořádat regionální soutěž v kostýmech den před Dnem nezávislosti. Jednu hodinu ráno předváděli kostýmy, postavili se a vysvětlili kostým a pak nás nějakým způsobem pobavili. Náš tým je velmi různorodý a pochází ze všech částí Indonésie a ukázalo se, že mají mnoho talentů. Jeden po druhém s Ringem, Raulem, Madem (náš manažer exportu) a mnou jako porotci typu X factor jsme hodnotli výkony které předvedli. Monology, tance, vyprávění a komedie... to vše s velkým humorem a nadšením.
Mezitím jsem přes všechno to vzrušení měl super práci. Dnes ráno jsem si byl na čínském konzulátu v Denpasaru vyzvednout pas s čínským vízem. Takže teď můžu dělat své cestovní plány. Krátce mám prezentaci od vývojového týmu. Na nové verzi našeho webu a backendu se pracuje, měla by nás posunout na další úroveň. Dnes odpoledne mám ke schválení tři sady vzorků od tří dodavatelů... dnes večer (evropského času) mám online schůzky. Tak jděte všichni. A... Příští týden budu na další části této cesty do Indie.
Takže od různých marketingových týmů... mise na záchranu želv a řemeslníci z Indonésie... to všechno se děje tady. Ale slyšel jsem, že se ptáte... Co se z toho může naučit obchodník s dárky jako já? Zeptal jsem se té veselé chytré věci s AI... a...
Různé perspektivy a talenty mohou vést k inovativnímu kurátorství produktů a kreativním marketingovým strategiím.
Poutavé akce: Soutěž o kostýmy a charitativní akce podtrhují důležitost poutavých akcí pro interakci se zákazníky. Pořádání tematických akcí nebo spolupráce může přilákat návštěvnost, vytvořit rozruch a zlepšit celkový zážitek z nakupování.
Charitativní úsilí: Podpora věci, jako je charitativní organizace na ochranu želv, nejenže pozitivně přispívá komunitě, ale také spojuje podnikání se společenskou odpovědností. Partnerství s místními charitativními organizacemi může podpořit dobrou vůli a přilákat společensky uvědomělé zákazníky. Integrace online a offline: Zmínka o online schůzkách, vývoji webových stránek a vylepšení backendu připomíná majitelům obchodů se suvenýry, aby si udržovali silnou online přítomnost. Uživatelsky přívětivé webové stránky a efektivní online marketingovou strategii doplňují úsilí kamenného obchodu. Zapojení zákazníků: Aspekt vyprávění příběhů zdůrazňuje hodnotu poutavého obsahu. Sdílení příběhů ze zákulisí, zákaznických recenzí a popisů produktů může prohloubit vztahy se zákazníky a učinit zážitek z nakupování osobnějším.
Jednota v rozmanitosti: Koncept „Jednota v rozmanitosti“ ze základních principů Indonésie může majitelům obchodů se suvenýry ve Spojeném království připomínat, aby se starali o širokou zákaznickou základnu. Nabídka rozmanitého sortimentu produktů, které uspokojí různé chutě, preference a příležitosti, může zvýšit prodej.
Vyvažování práce a zábavy: Kombinace práce a zábavy ukazuje, jak důležité je nacházet radost na obchodní cestě. Začlenění prvků zábavy a vášně do obchodního přístupu může přispět k pozitivnímu pracovnímu prostředí a zákaznické zkušenosti.
Wow...cítíte se inspirováni?
Přeju Vám krásný víkend.
Více informací další týden z Indie!
David
Comments
Post a Comment